dilluns, 6 de juliol del 2015

Dia de càmping i platja amb cosins

Per fi tornem a agafar l'auto després de mooooolts caps de setmanes sense sortir...

Aquest cap de setmana anirem de càmping, amb uns dels cosins. Ells no tenen material d'acampada, o sigui que busquen un càmping que tingui bungalows o tendes tipus bungalow. Troben lloc al Càmping Kanguro i reserven una tenda Trigano per ells, i una parcel·la propera per nosaltres.

Dissabte, 4 de juliol de 2015

Anem a buscar l'Elna a l'aparcament, carreguem , i cap al càmping, esquivant com podem les cues de la carretera. Els tiets i cosins ja han arribat, i ens reben a la entrada.

Encaixem l'Elna en una parcel·la que no està malament de mida però té 4 arbres amb branques a l'alçada dolenta. Unes quantes maniobres, i quedem ben posats.

Anem de seguida cap a la piscina, i ens remullem una mica. Després d'una bona estona de jobs d'aigua, pugem a dinar al restaurant de sobre la mateixa.

Fem un pica-pica de primer, i un plat per cada un de segon. Acabem molt plens, i estava tot molt bó. Fins i tot als nostres nens, que no els agrada res, els ha agradat!

Per la tarda, baixem cap a la platja.  Cal donar una volta per dins el càmping, per arribar a una porteta que dóna al camí cap a la platja. Aquesta zona del càmping no ens agrada gents, tot atapeït de mobile-homes fixes molt apretats entre ells.

Sortim del càmping per una escaleta curta però molt estreta, que dóna a una espècie de riera estretíssima.

Sabíem que hi hauria un túnel per travessar la carretera, el què no sabíem és que sería de 140 cm d'altura!!

Si això us ha semblat una mica claustrofòbic, espereu un minut...

Ara hem de travessar la via del tren.  I aquest túnel encara és més baix, no déu tenir més de 120 cm...

La platja està bé, neta, sorra de la que no s'enganxa (malauradament, tampoc permet fer castells...). 200 m al nord hi ha una part nudista, o sigui que no és extrany veure gent totalment despullada bastant a prop d'on arribes des del càmping.

Ens banyem una estona, i els nens s'ho passen pipa jugant amb les onades :)

Tornem cap al càmping, i ens preparem per sopar tots junts fora de l'auto.

Després, jocs diversos i fer-la petar una estona. I, no massa tard, a dormir! La nostra cosina es queda a dormir amb nosaltres.

Tot i sentir de lluny el txumba-txumba de la música del costat de la piscina, ens adormim tots immediatament, i dormim la mar de bé tota la nit.

Dissabte, 5 de juliol de 2015

Els tiets i els cosins marxen, la nostra cosina té una festa d'aniversari avui.

Després d'esmorzar, ens n'acomiadem, i quan ells marxen, nosaltres baixem a la platja.

Finalment, tornem cap a l'auto, passant per les dutxes, i dinem dins, amb l'aire condicionat portàtil a tope!

Ja només ens queda recollir, i marxar cap a casa, passant un moment per casa els avis.

Totals Elna: 38 sortides i 21992 kms fets, a una mitjana de 1.64 sortides i 946.83 km al mes, i 111 nits passades a la nostra segona caseta :-)
Totals Iaia+Elna: 81 sortides i 38154 kms fets, a una mitjana de 1.84 sortides i 865.95 km al mes, i 212 nits passades a la nostra segona caseta :-)