diumenge, 14 d’abril del 2013

Micro-sortida a La Portals de Montserrat 2013



( més fotos en breu)


Com l'any passat, i com a d'altres pedalades, me'n vaig a dormir a Collbató la nit anterior a La Portals de Montserrat 2013.

Passem, en cotxe, a veure un parell d'autocaravanes noves abans d'anar, i llavors recollim "la iaia" i la bici, i anem, la Gemma i els petits en cotxe i jo en auto, cap a Collbató.

Aparquem "la iaia" a Collbató, al lloc on dormiré, i seguim cap a Igualada a veure un concessionari on ens ensenyaran una auto molt xul·la, nova, i una menys xul·la (però molt més barata) de segona mà.

La Gemma em comenta que, des de dintre no es nota tant, però des de fora es nota moltíssim que "la iaia" no corre gaire...

De tornada d'Igualada, em quedo a Collbató, mentre la resta de la família segueix cap a casa.

Arreglo una mica les coses dins l'auto, i mentre em preparo per muntar el neteja-parabrisa que vam perdre per Setmana Santa, arriba el Luis (canbasc, a acpasion).

Xerrem una estona, a casa seva, on em dóna el dorsal (eskerrik asko, Luis!), i després me'n vaig a l'auto a fer números i comparatives de les autos que ens agraden més.

Al cap d'una estona veig per la finestra l'Ana, la dona de'n Luis, amb una parella que no conec.

Surto a saludar-la, i resulta que la parella són els vernets d'acpasion. Xerrem una altra estona, el Luis torna i ens ensenya els bricos de la seva auto, veiem l'auto dels vernets, i finalment me'n vaig a fer-me una mica de pasta, sopar, deixar la roba de bici preparada i a dormir. Just abans veig que tinc un missatge d'una possible interessada per "la iaia", i contesto que em truqui demà (però no abans de les 15:00, que és quan calculo acabar La Portals).

Pel matí, res a destacar: llevar-se, vestir-se, cafetó, i agafar la bici i cap a la sortida.

Em trobo allà amb els de Sant Cugat, amb els què faré la sortida.

I finalment ens toca arrencar. En Raul i jo ens quedem una miqueta enrere, i finalment, en una confusió, el perdo (penso que el tinc darrera quan m'aturo a treure'm la jaqueta, i en canvi ell està davant).

Els trobo al primer avituallament, on arribo amb la sensació que no podré amb tots els km i desnivell que em queda (sempre em passa que començo més malament i després milloro una mica).

Anem gaudint dels paisatges, i de les baixades, i anar fent a les pujades. Vaig millor del què esperava!

Van caient els km (i alguns ciclistes, hi ha alguns accidents espectaculars!), van passant les pujades (i les baixades, quasi sense veure-les), i als darrers dos km em comença a fer mal la cuixa esquerra i tinc un avís de "rampa". Afluixo un pelet, i m'atrapa en Raul, amb el què faig els darrers metres i arribem junts al final.

La ruta: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4559687

Entrepà de butifarra, cerveseta ben guanyada, i comentari de la jugada i de properes pedalades, i cap als cotxes/autocaravana.

Li faig una foto, que no li he fet cap en tota la sortida:



I, com que he decidit dutxer-me a casa, em canvio la samarreta i només queda engegar i anar cap a casa.


Totals: 43 sortides i 17249 kms fets, a una mitjana de 2.06 sortides i 827.95 km al mes, i 101 nits passades a la nostra segona caseta :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada