dimarts, 26 de març del 2013

Setmana Santa 2013: Sant Cugat-Carcassonne

Portem dos dies esgotadors amb el jardí (preparar tot per posar gespa artificial, pintar mur, canviar fanals, remodelar rocalla...), i per fi han vingut, dilluns dia 24, a posar la gespa nova. Ha quedat molt bé, però ara enlloc d'estrenar-la, toca marxar de vacances de Setmana Santa!

Sense presses, preparem l'equipatge i carreguem l'auto: roba, menjar, bicicletes i equipament ciclista...

I, per fi, arrenquem cap a França. Com que avui ja no donarà temps de fer cap visita, per molt que correm, decidim no pagar peatges (normalment ja procurem evitar-los de totes maneres). El Google Navigator ens guia per la C-17, per Vic, Manlleu, i després cap a Olot i Figueres, per continuar amunt per la N-II.

Mirant on parar a dinar, ens ho fem venir bé per fer-ho a Besalú, encara que amb poques vistes al pont i al poble:

M'escapo fins el pont per fer-li la foto:

I, ja que hi sóc, faig la foto inversa, si us fixeu bé hi veureu "la iaia" al centre de l'arc inferior:

Una darrera foto abans de continuar viatge:

Passem a França sense massa novetat, i fem parada per abastir-nos a l'Auchan de Perpignan:

M'encanta comprar coses que no es troben a Catalunya! :-)

Un cop entaforem tot això de la foto anterior per tot arreu, seguim cap al nord. Arribem a Carcassonne sense novetat, excepte que, encara que sabem on anem, som a la banda contrària del pont i ens fan donar molta volta abans no podem baixar a la Place Gaston Jourdanne, on acostumem a dormir quan visitem aquesta ciutat.

Finalment hi accedim, com cada nit que hi hem estat, a aquesta hora està pràcticament buit, i ens posem apartadets, de cul a l'herba.

Des d'on estem aparcats no es veu, però caminant fins al final de la plaça, faig unes fotos a la Cité, preciosa, de nit, i impressionant per la seva mida i la seva perfecta conservació:

I, ara sí, a sopar i a dormir!