diumenge, 3 de març del 2013

Canyamars i Calçotada


Dissabte hem de pujar a Cardedeu, a mirar dues botigues. I diumenge tenim calçotada amb la família, a Les Pungoles. Sumem-hi que diumenge pel matí hi ha una pedalada a Canyamars, a no gaires quilòmetres, i tenim tots els ingredients per una mini-sortida.

Dissabte, doncs, anem de compres amb l'auto. Primer a mirar un llit pel Marc, i després a comprar uns llums pel jardí, aprofitant que canviarem la gespa (seria més adient dir que en posarem, donada la quantitat que en queda....). En fi...

En acabar amb les botigues, anem a dormir a Canyamars, Només entrar al poble veiem una esplanada que sembla perfecta. Fem un volt per veure si hi ha algun lloc encara millor, però hi tornem.

Sopar i dormir, que és tard. Em deixo les coses de bici preparades i em poso el despertador. 


Pel matí em llevo i em preparo sense despertar els nens (i sense despertar molt la Gemma). Trec la bici del garatge, i cap a la sortida. 

Abans de que comenci la pedalada, em dóna temps a fer una foto a on dorm la resta de la família:



Faig la inscripció, i pico un parell de croissants, no hi ha molta gent:



Comença la pedalada, passant per sota del poble, i començant a pujar a l'alçada del pou de glaç. 

Després d'un parell de quilòmetres.... trenco la cadena en plena pujada.... En fi. Porto eines, i per tant penso que només perdré 5 o 10 minutets. M'equivoco... als 20 metres torna a petar per una altra banda... 

Aquí s'acaba la pedalada, doncs:



Ara tinc un problema, però: en teoria, la Gemma, quan acabin d'esmorzar, s'emporta l'auto cap a casa els seus pares, i jo se suposa que hi vaig en bici en acabar (la pedalada només són 22 km i no estem lluny). 

Però sense cadena, de pedalar res... Li passo un SMS, no hi ha cobertura...

Em deixo caure fins el poble, i el travesso empentant la bici com si fos un patinet. Encara hi són! Visca!

Deixo la bici, i baixo a tornar el dorsal. Penso que és l'únic cop que arribaré el primer, però m'equivoco... n'hi ha un parell que ja han fet tota la volta!!! 

Hi havia un sorteig, i m'ha tocat una bossa bastant xul·la per portar el casa, i amb un maillot senzill del Decathlon que m'anirà bé per spinning. 

Torno a l'auto, em dutxo ràpid, i arrenquem. Com que ja estava previst que conduís la Gemma, aprofitem per a que practiqui:



La resta, sense incidències: calçotada perfecta a ca'ls sogres, sobretaula amb la família, i cap a casa.

Ara tocarà fer una bona revisíó a la bici per a tenir-la a punt per les properes pedalades... dins del què cap, encara sort que ha fallat aquí, que no hem fet un gran desplaçament per fer-la, no m'he perdut molts km de pedalada, i a sobre la tornada ha estat fàcil en ser tot baixada!

La propera... a esquiar!! :-)

Totals: 40 sortides i 15659 kms fets, a una mitjana de 2,06 sortides i 805,78 km al mes, i 93 nits passades a la nostra segona caseta :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada